Meie äri põhimõtted

Enam kui 150 aasta pikkuse ajalooga ettevõtte Nestlé edu taga on tugevad ja selged äripõhimõtted.

Juba ettevõtte algusaegadest on silmas peetud, et äriedu saavutamiseks tuleb luua ühiskonnale lisandväärtust. Seda nimetab Nestlé üldväärtuse loomiseks.

Luues oma tooteid, osaleb Nestlé tarnijate ja põllupidajate kogukondades, kellel on otsene seos Nestlé tegevusega. Luues üldväärtusi, ei unustata ka keskkonnakaitset, mille projektidele pööratakse suurt tähelepanu.

Ettevõte Nestlé on dünaamiline ja reageerib tarbijate muutuvatele ootustele, seetõttu uuendatakse aeg-ajalt ka äripõhimõtted, kuid ettevõtte peamised väärtused nagu õiglus, ausus ja hoolitsemine inimeste eest ei ole ettevõtte algusaastatest peale muutunud.

Nestlé äripõhimõtete kirjeldusi leiab enam kui 50 keeles. Leedukeelse kirjelduse leiate SIIT.