Maggi hakkab pakkuma maitsvamaid ja tervislikumaid tooteid


mai 30, 2017

 

Koduköögi abiline Maggi teatab, et muudab oma toodete koostist, et seal oleksid tarbijale raskesti mõistetavate ainete asemel naturaalsed maitsed – aedviljad, maitsetaimed ja vürtsid, teraviljakultuurid ja muud kõrge toiteväärtusega koostisosad.

See samm on osa Maggi tervisliku toitumise edendamise kampaaniast Simply Good.

„Kodune toiduvalmistamine mõjub meie elule hästi. Oleme koos Maggi kaubamärgiga võtnud sihiks innustada inimesi valmistama värskete toiduainetega kvaliteetset toitu. Just sel põhjusel vahetame oma toodete koostisained nende vastu, mida kõik hästi teavad ja armastavad,“ räägib Nestlé asepresident Patrice Bula.

Enamikul turgudel on Maggi uue koostisega tooted juba müügil. Näiteks Lähis-Ida riikides ja Austraalias on müügil uue põlvkonna kastmed, Prantsusmaal Mélanges Parfaits’ maitseained ning Saksamaal aedviljapuljongid ja kastmed.

Maggi esindajad on pannud paika, et aastaks 2020 on selle kaubamärgi toodetes kasutatud 750 mln portsjonit aedvilja ja vähemalt 300 mln portsjonit kiudainesisaldusega teravilja. Ühtlasi täiendatakse toodete koostist kaunviljade, pähklite ja seemnetega.

Tervisliku toidu valmistamine muutub maailmas üha populaarsemaks. Selles valguses on Maggi oma kampaaniaga Simply Good võtnud aastaks 2020 kohustuse vähendada enda toodete soolasisaldust kuni 10%.

Peale ettevõtte Nestlé toodangu koostisemuutuste ärgitab Maggi kaubamärgi kampaania Simply Good juurutama tervisliku toitumise harjumusi ning jagab toitumissoovitusi nii pakenditel kui ka internetis.